جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی

حوزه/ حجت‌الاسلام رضوی گفت: ورود به عرصه طلبگی و اردوگاه امام زمان(عج)، حفظ پاکی و اصلاح گذشته در عصر حاضر که تمام رسانه‌های جمعی در جامعه شهوت‌ و گناه را پمپاژ می‌کنند، یک عنایت خاص الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام علیرضا رضوی امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) سلماس که در حسینیه این مدرسه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: اگر به این نکته توجه کنیم که همه ظرفیت‌ها و استعدادهای ما از طرف خداست، همه توان‌مان را برای عمل به دستورات خدا به کار خواهیم بست و رضایت خدای متعال را به دست خواهیم آورد.

وی ادامه داد: ورود به عرصه طلبگی و اردوگاه امام زمان(عج)، حفظ پاکی و اصلاح گذشته در عصر حاضر که تمام رسانه‌های جمعی در جامعه شهوت‌ و گناه را پمپاژ می‌کنند، یک عنایت خاص الهی است و باید ضمن استمرار، با اخلاص این مسیر را با توسل به حضرات معصومین و دعا و راز نیاز، از خدا طلب کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی تصریح کرد: کسی که چشم و دلش در گرو دنیا نباشد، می‌تواند بر خواسته‌های نفس خود نیز غالب شود اما اگر دنیا انسان را اسیر خود کند روزی از مسیر درست خارج شده و به بیراهه کشیده می‌شود.

وی با توصیه به طلاب بر اهتمام نسبت به نماز اول وقت و نماز شب، اظهار کرد: باید تلاش کنیم نماز اول وقت ما و نماز شب‌مان فوت نشود، در نیمه‌های شب و تهجد شب است که انسان راه‌های چند ساله را یک شبه طی می‌کند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha